Kapitel 31 - A normal day

Jag vaknar av att mobilen ringer, displayen visar att det var Rachel '' Vad vill du ? '' svarade jag irriterat '' Drew får komma hem idag, kan ni komma hit och hämta oss, Ryans föräldrar svarar ej, och Mamma och Roe är på jobbet '' Jag knuffar på Justin men han reagerar inte '' Ja, vi kommer så fort vi kan '' säger jag och lägger på, jag knuffar åter igen på Justin då han reagera aggresivt '' Vad är ditt problem '' jag rycker till '' Jävlar vad suriga vi ska vara idag då! vi måste till sjukhuset, Drew får komma hem idag '' Han smeker mig på armen och nickar '' Förlåt, okej upp och hoppa '' Vi sätter på oss våra lila one pieces och tar med oss frukosten på vägen, Justin gnuggar sig i ögonen och gäspar till '' Trött? '' han kollar på mig med hans halvt igenstängda ögon '' Nejdå '' och ler kraftigt emot mig, kan inte motstå det söta leendet så jag blir full i skratt, nyvakna går vi in till dom på sjukhuset, Ryan håller i en svart bilstol med Drew i, han var klädd i en vit lurvig bjön overall, och sög på sin blåa napp, jag smekte han på kinden med mitt pekfinger sedan gick vi till bilen, Ryan kollade på Justin '' Sätt dig där bak, aldrig att du får köra bil med min unge när du ser ut såhär '' Justin suckade och satt sig där bak och bara kollade på drew, han började skrika på grund av att den stora nappen ramlat ur hans mun, han för hastigt tillbaka den och smeker hans kind, han blir genast tyst och Rachel fångar min blick '' inte så tokigt, ni kanske skulle skaffa er en sån här söt krabat ni också '' Vi skrattar och drew gäspar så nappen åter igen ramlar. När vi kommer hem så ska vi bada Drew för första gången, Läkarna sa att om man ej hade en barn balja, gick de i handfatet också, han skrek som bara den '' Men gud, gör jag nå fel, är det för varmt kanske? '' säger Rachel medans Drew gråter så ansiktet blir helt rött. Justin och Ryan står och skrattar medans jag står och filmar, hon var en bra mamma redan nu även fast jag inte har insett att det är hennes barn, vi satt på tvn, medans jag fick ansvaret att torka honom, och sätta på honom en blöja, jag tyckte det inte var så värst farligt att byta blöja inte när man vet att det är ens släkt, eller nja släkt på släkt, men vi har samma blod. Justin hukar sig fram och kysser mig på kinden '' du skulle bli en riktigt bra Mamma '' Jag ryker på axlarna och fnittrar till '' äsch '' jag vela ha barn när jag såg på Drew, men det skulle inte bli nå av, inte nu iallafall, Imorgon var det skola, Rachel slapp förra veckan, hon skyllde på att Drew var på sjukhuset och grejer, det låter allvarligt, men klart hon vela vara med honom på sjukhuset, Melinda följde med dit förra veckan och hon dog av dom vackra blåa ögonen han hade, hon har så svårt att vara i närheten av Justin, det släpper inte trots att dom träffats 4 gånger, hennes  så kallade nya kille som hon träffade under lovet ska tydligen vara här i veckan och jobba, jag tycker ålders skillnaden skrämmer mig, hon är 17 och han 24, '' Vad önskar du dig i julklapp? '' frågar Justin mig medans han knuffar ner mig i soffan, jag himlar med ögonen och tänker '' En Justin Bieber biljett! OMG '' han putar med läpparna och spelar sur, jag knuffar till honom på axeln '' Jag skoja, nej men jag vet inte riktigt, en snäll Justin haha '' han suckade '' Jag önskar mig iallafall en bil '' Alla tre, Rachel Ryan och Jag bara kollade på han '' Bortskämda pöjk '' säger Rachel och återgår med att vagga Drew i den lilla blå vaggan vi hade i vardagsrummet, '' Vadå? jag önskar mig det, eller ett ligg '' Jag blir genast generad '' Skärp dig '' Ryan skrattar '' Inte framför barn Justin '' Drew nyser och vi alla skrattar, '' Vem ska vara barnvakt imorgon ? '' frågade jag Rachel och Ryan, med tanke på att dom båda ska till skolan '' Mamma, Roe ska vara det i över morgon '' Jag nickade '' okej '' Justin suckar av rastlöshet '' Vafan ska vi göra '' Ryan och Rachel kollar argt på honom pekar på Drew '' Ja, klart vi ska umgås med lilla Drew '' Jag och Justin bestämde oss för att dra ut en sväng, vi hade så himla tråkigt, vi åkte gallerian och kollade runt '' Ska vi köpa en julklapp tillsammans till Ryan och Rachel ? '' frågar han, jag nickade, vi gick in och kollade på barn affärerna, vilket inte var så smart, fansen stod utanför och tog kort, och skrek '' ofta dom ska ha barn '' Jag och Justin blev irriterade, han gick fram och drog igång fake leendet, han vill verkligen inte göra sina fans besvikna, men lite privat liv skulle uppskattas nu när hans turné nyligen avslutats, vi köpte julklappar på en gång, vi köpte dom tillsammans, säkert för att Justin vet att jag inte har så mycket pengar, jag tyckte inte om att han betalade allt, så vi delade på de mesta, vi köpte ett halsband till Sarah, och ett par örhängen till Mamma, och en gåstol till drew sen en mixer till Rachel och Ryan, bara för att dom ska kunna mixa maten till Drew, inte så kul att få i julklapp, men de var hon själv som sa att det var bra att ha, Vi åkte hem till Justins morföräldrar och slog in paketen '' vad har du köpt till din mormor och morfar ? '' frågade jag Justin, '' en resa till Thailand, dom behöver komma bort ifrån kylan och hitta på något tillsammans '' Jag kollade på förvånat '' Oh shit! jag skoja , du är inte bortskämd babe '' han skrattade '' Nej jag vet, fast en bil skulle inte sitta helt fel '' Jag skrattade, '' jag är glad att vi har hittat tillbaka till varandra igen '' han smekte mig på kinden '' Det är jag med '' Jag åkte hem och hämtade kläder och sov kvar hos Justin, när klockan var 3 väckte han mig '' Regina, vill du ha mat? jag är jättehungrig '' jag skrattade och nickade, han lagade spagetti och stekte på köttbulla, det var hans favorit rätt, vid halv 5 kom vi till sängs '' Älskar dig godnatt  '' säger han och kysser mig, jag tar hans hand '' Och jag älskar dig, godnatt '' 

Kommentarer
:) säger:

När kommer nästa kapitel?:)

P.s du skriver sååå bra!!

Svar: Tack så mycket, jag ska nog börja med nästa kapitel :)
Zmackie

2013-01-19 | 22:57:54
:) säger:

När kommer nästa kapitel?:)

Svar: snart :)
Zmackie

2013-01-21 | 06:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback